Jan 31, 2011

:::AKU MASIH DI SINI:::


Belum tentu ape yang kita inginkan tu jadi kenyataan buat kita…
Buat rakan-rakan seperjuanganku…hope u guys akan terus kuat tuk hadapi halangan dalam hidup ni….takkan ku lupakan saat bahagia kita bersama.

“ Fai sayang sangat kat korang,even kadang2 tu ade rase kcik aty jgk ngn korg,tapi biaselah tu…tak kenal maka tak cinta, sedangkan lidah lagi tergigit~tapi korglah kawan fai dari awal kita kenal…and it will be last forever my dear….”







Actually fai rase tak sanggup nak berjauhan ngn korg…tak dapat bayangkan camne bila satu ary nnt kita semua terpaksa mengubah haluan hidup masing2…ape yang penting, fai doakan kawan2 fai akan terus success sampai bila2! Tak kisah la…dalam hubungan, dalam kerjaya n insyaALLAH dalam kehidupan berumah tangga korg satu ari nanti…AMIN….






.:UNTUKMU TEMAN:.

Usah biarku bersendirian
Usah biar hati mu di tawan
Usah biar diri ku disini
Seorang menunngu tanpa teman
Usah lepas genggaman tangan mu
Usah biar semua berlalu
Usah terlupa perasaan hati
Pertama kali kita bertemu
Usah lepaskan
Tak mudah ku melupa segala yang berlalu
Ku ingin selalu bersama mu







Bila tiba saat itu kau akan tinggalkanku…kita akan berpisah jua kerana takdir telah menentukan satu pertemuan pasti ada perpisahan….sedih rasanya hati ini bila mengenangkan kau sahabatku kau teman sejati… budi pekertimu, keikhlasanmu tiada gantinya, senyum tawamu juga katamu akan sentiasa berada dalam ingatanku…memori indah kita bersama terus bersemadi..kau sahabatku kau teman sejati.




Sudah ditakdirkan kita akan berpisah satu hari nanti, aku terlalu menyayangimu tapi apakan dayaku…aku pasrah dengan kehendakNya. Yang Maha Esa lindungilah dia dimana saja dia berada berilah kebahagiaan kepadanya..biar sesiapapun dia bersama.. hanya doa yang dapat kukirimkan padamu nanti…kau sahabatku::kau teman perjuanganku::perjuangan kita masih belum selesai::

No comments:

 
Copyright @ All Right Reserved to Ms Foxtrot Sierra