Jul 26, 2011

PART OF MY LOVE!







::: MY LOVE : MY STORY : MY LIFE :::
::: MY HAPPINESS :::


Setiap buku mempunyai keistimewaan, kenangan dan kisah di sebaliknya...




RELEVANKAH AKU DIHATIMU?

Moga pilihan ini tidak tersalah...aku mohon petunjuk dariMu ya rabbul izzati...
mohon dijadikan dia yang terbaik buatku...biar kami bersama selamanya...




AKU TERIMA NIKAHNYA!

"Andai cinta ingin dibawa ke syurga,
kenapa dibiarkan cinta itu ada noktah dan hujungnya?"

MURABBI CINTA



BERCINTA SAMPAI KE SYURGA

"tidakkah pelik jika ada pasangan yang bercinta
tetapi tidak terfikir untuk bersama selama-lamanya"

Ya allah..kau kurniakanlah kami nikmat cinta sampai ke syurga.....



KERANAMU AKU CEMBURU

cemburu memang sudah menjadi lumrah dalam hidup setiap insan, 
kata orang...cemburu tanda sayang, tapi masih perlu ada batasnya..
kawal lah ia sebaik-baiknya!

(ehem.....betul ke fafai kuat cemburu, hehe dia je tahu sape saya)



The Best Ever Novel!

Penyejuk jiwa...penawar duka lara....peneman dikala sunyi
Itu lah satu2nya pengubat segala penyakit.

Moga kita semua mendapat syafaat dariNya.....


No comments:

 
Copyright @ All Right Reserved to Ms Foxtrot Sierra